فریدون مشیری
تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:, | 13:14 | نویسنده : محمد خزاعی خلف

من …

 

روز خویش را …

 

با آفتاب روی تو …

 

کز مشرق خیال دمیده است ،

 

آغاز می کنم !!

 

 

 

من …

 

با تو می نویسم و می خوانم ؛

 

من …

 

با تو راه می روم و حرف می زنم ؛

 

وز شوق این محال

 

که دستم به دست توست ،

 

من

 

جای راه رفتن …

 

پرواز می کنم !!

 

 

 

.

 

.

 

.

 

آن لحظه ها که مات …

 

در انزوای خویش

 

یا در میان جمع ،

 

خاموش می نشینم ؛

 

موسیقی نگاه تو را گوش می کنم !

 

.

 

.

 

.

 

.

 

گاهی میان مردم . . .

 

در ازدحام شهر …

 

غیر از تو هرچه هست …

 

فراموش می کنم … !!!

فریدون مشیری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دانلود بازی فیلم نرم افزار